آیا می دانید خوشمزه ترین کیوی صادراتی با قیمت مناسب کجا وجود دارد؟

کیوی صادراتی اعلا

روش های فروش کیوی صادراتی

کیوی صادراتی ایران از کیفیت بالایی برخوردار بوده به طوری که استان مازندران را به عنوان مهد تولید و فروش کیوی می دانند. عوامل گوناگونی مانند نور، خاک، حرارت، آب و موقعیت در کیفیت درخت کیوی موثرند و باید به این نکته توجه کنید که هر یک از این موارد به تنهایی نمی تواند در کیفیت کیوی تولید شده تاثیر گذار باشد و برای داشتن کیوی با کیفیت  در امر فروش کیوی صادراتی و خرید آن، وجود همه موارد در کنار هم لازم است.

شرایط آب و هوایی و رطوبت حاشیه خلیج فارس مکانی مناسب جهت کشت کیوی را فراهم آورده است. هم چنین کشورهای حاشیه خلیج فارس به دلیل نداشتن تولید کیوی از متقاضیان کیوی صادراتی ایرانی به حساب می آیند که همین امر در رونق خرید و فروش کیوی صادراتی موثر است.

کیوی هایوارد در عرصه جهانی طرفداران زیادی داشته و معمولا سفارش آن در مقادیر بالا صورت می گیرد. کیفیت کیوی هایوارد تولید شده در مناطق شمالی به گونه ای بوده که بسیاری از رقبا را در امر صادرات کیوی  در بازار جهانی کنار زده است.

تالش به عنوان یکی از شهر های صادر کننده کیوی به کشور های مختلف هم چون عمان، روسیه، ترکیه و دبی به شمار می رود. همه محصولات تولید شده در باغ های کیوی برای صادرات به کشور های دیگر مناسب نیستند و تنها بخشی از آن که از کیفیت بالایی برخوردار است به کشور های دیگر ارسال می شود.

کیوی صادراتی تازه

نقش کیفیت در فروش کیوی صادراتی !

کیفیت نقش به سزایی را درقیمت کیوی ایفا می کند که در فروش کیوی صادراتی نیز تاثیر گذار بوده و قیمت کیوی توسط کارشناسان ارزیابی می شود. علاوه بر کیفیت موارد دیگری مانند اندازه، بسته بندی، نوع، زمان و نوع سورت در قیمت کیوی تاثیر دارد. فروش کیوی صادراتی به روش های گوناگونی صورت می گیرد. برای مثال عده ای از تجار کیوی را بر روی درخت و پیش از برداشت خریداری می کنند.

با توجه به اینکه کیوی های موجود بر درخت همه از کیفیت یکسانی برخوردار نیستند و گاها تعدادی از آن ها درشت تر یا ریز ترند و یا زودتر رسیده اند از آن ها برای مصارف مختلفی مانند تهیه مربا، آبمیوه و سایر موارد دیگر استفاده می شود و تنها کیوی درشت و با کیفیت را جهت صادرات بسته بندی می کنند.

کیوی صادراتی اعلا

تاثیر شرایط آب و هوایی بر فروش کیوی صادراتی !

بنا به آب و هوا، فصل و زمان برداشت کیوی متفاوت بوده ولی صادرکنندگان می توانند از اوایل پاییز تا اواخر آن اقدام به خرید این محصول کنند. برخی از انواع کیوی پس از اینکه کامل می رسند هم چنان سفت هستند که به دلیل سفت بودن گزینه مناسب برای صادرات به حساب می آیند.

زیرا در طی فرایند حمل و نقل خراب نخواهند شد. هم چنین این محصول به دلیل سفت بودن گزینه مناسبی برای خرید و فروش کیوی صادراتی به حساب می آیند و مشتریان استقبال بیشتری از آن می کنند.

روش دیگر فروش کیوی صادراتی و فروش آن به صورت اینترنتی بوده که به عنوان آسان ترین و بهترین روش به حساب می آید. با خرید اینترنتی علاوه بر صرفه جویی در وقت ، دست افراد سود جو کوتاه خواهد شد و بدون واسطه می توانید کیوی را با قیمت مناسبی خریداری کنید.

کیوی صادراتی خوشمزه

خرید کیوی صادراتی !

یکی از میوه هایی که به سراسر جهان صادر می شود، کیوی است. خرید و فروش این میوه خوش طعم قدمت چندان زیادی ندارد زیرا به تازگی شناخته شده است. یکی از کشورهایی که به تولید و فروش کیوی اقدام کرده، ایران است.

به طور کلی اگر بخواهیم به خریداران کیوی ایران نگاهی داشته باشیم شامل 22 کشور آذربایجان، ارمنستان، ازبکستان، افغانستان، امارات، اوکراین، آمریکا، بحرین، بلژیک، پاکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ترکیه، مولداوی، رواندا، عراق، عمان، روسیه، قزاقستان، کویت، گرجستان و هند می شود.

مهم ترین نکته در خرید کیوی صادراتی که باید به آن توجه داشت چیست؟

تازه بودن، مهم ترین و اصلی ترین نکته در خرید کیوی صادراتی است زیرا کیوی نیز مانند هر میوه دیگری باید تازه مصرف شود. سوالی که پیش می آید این است که از کجا می توان تازه بودن آن را تشخیص داد؟ این میوه خوش طعم به علت پوسته نازک، حساسیت بیشتری نسبت به سایر میوه ها دارد و زودتر له می شود؛ بنابراین به هنگام خرید کیوی صادراتی باید آن را از طریق پوسته امتحان کرد (یعنی اگر پوسته کیوی را فشار دادید و به داخل فرو رفت از خرید آن صرف نظر کنید).

کیوی صادراتی خوش طعم

اگر کیوی بافت بسیار سفتی داشته باشد باز هم قابل خرید نیست زیرا زودتر از موعد برداشت آن را چیده اند و نمی توان مصرف کرد (بهتر است کشاورزان و باغدارن محترم در برداشت کیوی عجله نکنند زیرا اگر به شکل نارس برداشت شود باید زمانی آن را نگهداشت تا رسیده و قابل خوردن شود).

یکی از دلایلی که خرید کیوی صادراتی توسط کشورهایی که این میوه را در کشور خودشان ندارند رونق گرفته، خواص آن است. کیوی دارای خواص ضد سرطانی، بهبود روند کاهش وزن، جلوگیری از مشکلات تنفسی و کنترل دیابت است. کیوی به علت این که کالری پائینی دارد، از میوه های محبوب برای لاغری محسوب می شود.

وضعیت ایران در تولید کیوی چگونه است؟

همان گونه که گفتیم ایران چهارمین تولید کننده کیوی در کل جهان به شمار می آید که بیشتر مشتریان آن از کشورهای روسیه، هند و ترکیه هستند. خرید کیوی صادراتی بیشتر در ماه های آبان، آذر، دی، بهمن و اسفند توسط کشور های وارد کننده صورت می گیرد.

برای اطلاع از قیمت کیوی صادراتی باید حتما به صورت روزانه، قیمت ها را مورد بررسی قرار دهید زیرا این میوه نیز مانند هر محصول دیگری از لحاظ قیمت در نوسان است. به یاد داشته باشید که بهترین فصل برای خرید کیوی صادراتی، اواسط پائیز تا اواخر زمستان است.

کیوی صادراتی تازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Buy now